- Dokumentumok
- Taneszközök
- Ebédbefizetés
- Leendő elsősöknek
- Versenyeredmények
- Iskolapszichológus
- Szociális segítő
- Iskolaegészségügy
Alapdokumentumok:
- Pedagógiai Program és Helyi tanterv (2020)
- Pedagógiai Program (2014)
- Helyi tanterv (2014)
- Házirend – új
- SZMSZ
- Adatvédelmi/GDPR tájékoztató
- Adatvédelmi és adatbiztonsági szabályzat
- Adatkezelési szabályzat a digitális oktatáshoz
- Útmutató szülőknek a digitális oktatáshoz
- Munkaterv 2023_2024
Nyilatkozatok/nyomtatványok:
Kérjük Önöket, hogy a nyomtatványokat lehetőleg számítógépen töltsék ki a könnyebb feldolgozhatóság érdekében.
- nyilatkozat pedagógiai szakvéleményről (PDF verzió)
- nyilatkozat a szülői felügyeletről (PDF verzió)
- nyilatkozat az etika, hit és erkölcstan választásról (PDF verzió)
- nyilatkozat életvitelszerű tartózkodásról, a házirend és az adatvédelmi tájékoztató tudomásul vételéről (PDF verzió)
- felmentési kérelem délutáni foglalkozások/napközi/tanulószoba alól (PDF verzió)
- felmentési kérelem a mindennapos testnevelés 2 órája alól -ÚJ (2024)
- tanulói adatlap (PDF verzió) [adatváltoztatás esetén kitöltve, nyomtatva és aláírva kérjük eljuttatni az osztályfőnökhöz] ÚJ
Korábbi országos mérések eredményei:
OKM 2009, OKM 2010, OKM 2011, OKM 2012, OKM 2013, OKM 2014, OKM 2015, OKM 2016, OKM 2017, OKM 2018, OKM 2019
Beszámoló nyári táborainkról:
Étkeztetési információk:
Kedvezmény három vagy több gyermek esetén
Nyilatkozat étkezés igénybevételéről és a fizetés – Új
Étkezés lemondása: etkezes@bartokiskola.hu
(csak az előző nap reggel 9 előtt beérkezett e-maileket tudjuk elfogadni)
Tisztelt Szülő!
Minden család életében meghatározó döntés az iskolaválasztás. A jól választott iskola lehetőséget ad a gyermeknek képességei teljes kibontakozására. Az iskolával kapcsolatos élmények, tapasztalatok egész életre meghatározzák a tanuláshoz való viszonyt, a sikeres tanulmányi munkát, majd később a pályaválasztást.
Az érdeklődő szülők és gyerekek honlapunkon tájékozódhatnak az intézményről, képzési programunkról és a beiskolázással kapcsolatos tudnivalókról, aktuális információkról. Remélem, hogy régi és mostani diákjaink is elviszik a hírt, hogy „Bartókosnak” lenni jó.
A tervezett személyes találkozások mellett szeretném Önöket virtuálisan becsalogatni iskolánkba. A honlapunkon található filmek bepillantást adnak az intézmény életébe. Az online térben részesei lehetnek azoknak a dolgos hétköznapoknak és vidám pillanatoknak, amiket az itt tanuló gyerekek, és mi, az itt dolgozó pedagógusok nap, mint nap megélünk.
Karakasev Éva
intézményvezető
Sok szeretettel ajánljuk figyelmükbe az alábbi linken található kisfilmeket:
- Iskolánk bemutatkozó kisfilmje, melyet 2020-ban készített Ujvári Csaba. https://youtu.be/Or1CiC7WTIw
- A Klauzál Ház által készített 2020-as kisfilm: https://youtu.be/a1j4CWGpHU0
- Az alapítványi csatornán megtalálható kisfilmek, műsorok, iskolai programok: https://www.youtube.com/channel/UCHhQONznR5__niN8ntQfGNg
- Gyakran ismételt kérdések
2021/2022. tanév eredményei:
Egyeztetés alatt.
2020/2021. tanév eredményei:
Egyeztetés alatt.
2019/2020. tanév eredményei:
Egyéni versenyek:
Dátum: | Verseny neve: | Forduló | Kategória | Résztvevő, osztály: | Helyezés: | Felkészítő tanár: |
2019.11.20 | Kerületi vers- és prózamondó verseny | Kerületi | 4. | Bozor Zsófia 4.a | 2. | Hajdúné Mátrai Judit |
2019.november | Apáczai Természettudományos verseny | 8. | Koós Hanna 8.a | 3. | Bach Hajnalka és dr. Séra Péterné | |
2019. november 28. | Open Curtain angol nyelvű dráma verseny | országos | 6-7.évf. | Kovách Gergely, Molnár Léna, Seres Noa, Ujvári Panna | 1. | Hesz Viktória |
2019. november 26. | Varga Tamás Matematikaverseny | I. | 8. | Koós Hanna 8.a | II. fordulóba jutott | Bach Hajnalka |
2019. december 4. | Kerületi angol nyelvű szép kiejtés verseny | kerületi | 6. | Kovách Gergely 6.a | 1. | Hesz Viktória, Jason P Roland |
2020. február 5. | Kazinczy szépkiejtési -szépolvasási verseny | Kerületi | 4. | Csukrán Andrea 4.a | 3. | Hajdúné Mátrai Judit |
2020. február 12. | Hevesy György kémiaverseny | kerületi | 7. | Endrődi Rita 7.a | 1. | Bach Hajnalka |
2020. február 12. | Hevesy György kémiaverseny | kerületi | 7. | Bejczi Réka 7.a | 2. | Bach Hajnalka |
2020. február 12. | Hevesy György kémiaverseny | kerületi | 7. | Temesvári Levente 7.b | 3. | Bach Hajnalka |
2020. február 12. | Hevesy György kémiaverseny | kerületi | 8. | Báder Zsófia 8.a | 1. | Bach Hajnalka |
2020. február 12. | Hevesy György kémiaverseny | kerületi | 8. | Koós Hanna 8.a | 2. | Bach Hajnalka |
2020. február 25. | Kerületi vers- és prózamondó verseny | Kerületi | 6. | Ujvári Panna 6.a | 2. | Boronkai Zsuzsanna |
2021. február 25. | Kerületi vers- és prózamondó verseny | Kerületi | 7. | Ács Marcell 7.b | 2. | Huber Gabriella |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | advanced | Csalami Anna Andrea 6.a | 1. | Hesz Viktória |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | advanced | Kovách Gergely 6.a | 2. | Hesz Viktória |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | advanced | Ujvári Panna 6.a | 3. | Hesz Viktória |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | master | Székely Csenge Bíborka 7.b | 1. | Hesz Viktória |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | master | Bagyura Kinga 7.b | 2. | Hesz Viktória |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | master | Policsányi Nóra 7.b | 3. | Sztipánkovich Gabriella |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | junior | Óvári Virág 5.a | 1. | Suba Marianna |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | junior | Megyeri Anna 5.a | 2. | Suba Marianna |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | junior | Sándor Botond 5.a | 3. | Suba Marianna |
2020. március 11. | Reading verseny | iskolai | beginner | Illés Zsombor 4.a | 1. | Fleischer Zoltánné |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | beginner | Oravecz Tamás 4.a | 2. | Petromán Anita |
2020. március 11 | Reading verseny | iskolai | beginner | Boromisza Léna 4.a | 3. | Fleischer Zoltánné |
Csapatversenyek:
Dátum: | Verseny neve: | Forduló | “Évfolyam, | |||
kategória” | Résztvevő, osztály: | Helyezés: | Felkészítő tanár: | |||
2019.10.11 | Bolyai matematika csapatverseny | területi | 4. | Illés Zsombor | 4. | Hajdúné Mátrai judit |
Boromisza Léna | ||||||
Bozor Zsófia | ||||||
Fekete Lili | ||||||
2019.10.11 | Bolyai matematika csapatverseny | területi | 8. | Báder Zsófia | 4. | Bach Hajnalka |
Szepesi-Nagy Csilla | ||||||
Koós Hanna | ||||||
Süveges Gábor | ||||||
2019.10.11 | Bolyai matematika csapatverseny | területi | 8. | Andrási Kristóf | 6. | Bach Hajnalka, Szászné Gróf Gabriella |
Szatkó Péter | ||||||
Tamás Dominik | ||||||
2019.10.11 | Bolyai matematika csapatverseny | területi | 5. | Lipták – Fego Almudena | 31. (114 ) | Bach Hajnalka |
Kurilla Luca | ||||||
Megyeri Anna | ||||||
Óvári Virág | ||||||
2019.10.11 | Bolyai matematika csapatverseny | területi | 6. | Sáfrány Anna | 29. (100) | Gáspár Edit |
Újvári Panna | ||||||
Csalami Anna | ||||||
Budavári Boglárka | ||||||
2019.11.08 | Bolyai Anyanyelvi Csapatverseny | területi | 4. | Bozor Zsófia | 5. | Hajdúné Mátrai judit |
Csabay Nóra | ||||||
Illés Zsombor | ||||||
Szabó Hanga Borbála | ||||||
2019.11.08 | Bolyai Anyanyelvi Csapatverseny | területi | 4. | Csordás Dóra | 49.(107) | Hajdúné Mátrai judit |
Csukrán Andrea | ||||||
Galgóczi Lili | ||||||
2019.11.08 | Bolyai Anyanyelvi Csapatverseny | területi | 5. | Lányi Kristóf | 8. (119) | Nagy Eszter |
Tettinger Ottó | ||||||
Orbán Jázmin | ||||||
2019.11.08 | Bolyai Anyanyelvi Csapatverseny | területi | 5. | Megyeri Anna | 56. (119) | Nagy Eszter |
Mészáros Lili | ||||||
Óvári Virág |
Sportversenyek:
Dátum: | Verseny neve: | Forduló | Évfolyam, kategória | Résztvevő, osztály: | Helyezés: |
2019.11.08 | Úszás | kerületi | III. korcs. | Rusznák Bálint 6.b | 1.,2. |
2019.11.14 | Úszás | kerületi | II. korcs. | Steinicz Zalán 4.a | 1.,1. |
2019.11.14 | Úszás | kerületi | II. korcs. | Csermely Boldizsár 2.c | 2., 3. |
2019.11.14 | Úszás | kerületi | II. korcs. | Szabó Diána 4.b | 4. |
2019.11.14 | Úszás | kerületi | II. korcs. | Győri Loretta | 4. |
2019.11.14 | Úszás | kerületi | I. korcs. | Lorencz Márton | 5. |
2019.10.07 | Futafok | Kiss Lelle 1.a | 2. | ||
2019.10.07 | Futafok | Szilasi Dániel 3.a | 2. | ||
2019.10.07 | Futafok | Endrődi Rita 7.a | 3. | ||
2019.10.07 | Futafok | Szabados Regős 2.a | 4. | ||
2019.10.07 | Futafok | Végh Maja 3.a | 5. | ||
2019.10.07 | Futafok | Csermely Boldizsár 2.c | 5. | ||
2019.10.07 | Futafok | Pál Zalán 2.a | 6. | ||
2019.10.07 | Futafok | Takács Zita 8.a | 6. |
Kedves Szülők!
Lehetőség van rá, hogy iskolapszichológusként az iskolában rövid tanácsadási folyamat keretében segítsem gyermekeiket.
Példák, mikor érdemes az iskolapszichológust felkeresni?
- önbizalommal, önképpel kapcsolatos problémák
- hangulati problémák: a gyermek huzamosabb időn keresztül levert, nyugtalan, túlzottan szétszórt, feszült, túlmozgásos, figyelmetlen, könnyen felcsattan, ingerlékeny
- magatartási, beilleszkedési problémák: gyakoriak a társas konfliktusai, agresszív vagy ő az állandó elszenvedője mások agresszív viselkedésének, a szabályokat nem tartja be, a foglalkozás menetét zavarja, nagyon nehezen alakít ki kapcsolatot, hosszú ideje nincsenek barátai, túl visszahúzódó
- megváltozott családi-élethelyzetek: válás, költözés, a szülő új párra talál, haláleset, testvér születése
- kamaszkori nehézségek
- szorongás: teljesítményhelyzetektől való túlzott félelem, rágja a körmét, bepisil éjszaka vagy nappal, visszatartja a székletét, álmatlansággal küzd, fél a sötétben, gyakori rémálmai vannak, dadog, vagy nem beszél, tikkel (akaratlan izommegfeszülés), diagnosztizált betegséget, egészségi állapotot kísérő szorongás
- teljesítményromlás: figyelmi, koncentrációs nehézségek, érdeklődés csökkenése, hiánya
- testi tünetek, melynek hátterében szervi ok orvosi kivizsgálást követően nem fedezhető fel, pl. hasfájás, fejfájás, szédülés stb.
- gyermek sérelmére elkövetett kirekesztés, bántalmazás bármelyik formája akár a család, akár kortársak, vagy a környezetében lévő felnőttek részéről,
- önsértő tevékenység (pl. falcolás), öngyilkossági gondolatok
- internet-, telefon-, videojátékfüggőség
- evés- és testképzavarok esetén.
Az egyéni pszichológiai tanácsadás keretei:
A tanácsadási folyamat mindig egy, a szülővel folytatott problémafeltáró beszélgetéssel indul, amelyet a gyermek többalkalmas állapotmegismerése/egyéni tanácsadás követhet. A gyermekkel heti/kétheti rendszerességgel találkozom, előre megszabott időben. Amennyiben a pszichológiai foglalkozáson szerzett tapasztalatok alapján szükségesnek látszik terápia vagy más kezelés folytatása, úgy egy újabb szülői konzultációt követően a gyermeket továbbirányíthatom a pedagógiai szakszolgálathoz vagy más szakellátást (pl. pszichiátriai ellátást) biztosító intézményhez.
Minden esetben az egyéni tanácsadás megkezdése előtt szükség van szülői hozzájáruló nyilatkozat kitöltésére a szülő részéről. A szükséges nyomtatványt jelentkezés esetén a szülőknek kitöltésre elküldöm.
A pszichológust titoktartás kötelezi: a személyes információkat a szakmai protokollnak megfelelően bizalmasan kezelem.
Amennyiben a gyermek jelentkezik közvetlenül a tanácsadásra, a keretek hasonlóak. Ebben az esetben (aláírt szülői hozzájáruló nyilatkozat birtokában) a gyermekkel folytatom az első beszélgetést, de a folyamat során – a probléma jellegétől függően – számítok a szülők közreműködésére és kérek szülőkonzultációt.
Jelentkezés menete:
Kérem, küldjenek nekem egy emailt az iskolapszichologus@bartokiskola.hu email címre, és egyeztetünk időpontot egy személyes szülőkonzultációra.
Hégely Szilvia – iskolapszichológus
Iskolapszichológus elérhetősége: iskolapszichologus@bartokiskola.hu
Tájékoztató az iskolai szociális segítő tevékenységeiről
Az óvodai és iskolai szociális segítő az iskolában dolgozó és a vele kapcsolatban álló segítő szakemberekkel együttműködve végzi segítő tevékenységeit a tanulók, a szülők és a pedagógusok részére.
A szolgáltatást nyújtó intézmény:
Budafok-Tétényi Család- és Gyermekjóléti Központ
Iskolai szociális segítő: Zsoldos Mónika
Elérhetőségek/ időpontegyeztetés:
e-mail: zsoldos.monika@gyermek22.hu
telefonszám: 06/20 296.3268
Fogadó óra: Előre egyeztetett időpontban
Néhány szolgáltatás és tevékenység, amellyel kapcsolatban megkereshető az iskolai szociális segítő:
- -információnyújtás az elérhető szolgáltatásokról, jogokról, a szociális ellátórendszerről
- -ügyintézésben való közreműködés és segítségnyújtás
- -kiscsoportos prevenciós foglalkozások, klubfoglalkozások tartása
- -tanulók támogatása, egyéni tanácsadás és segítő beszélgetés
- -egyéni tanácsadás szülők részére
- -kapcsolattartás diákönkormányzattal, a szülői munkaközösséggel
- -segítségnyújtás pedagógiai jellemzés elkészítésében
- -egyéni konzultáció és esetmegbeszélés biztosítása pedagógusok részére
- -jelzőrendszeri feladatok támogatása, szülői értekezleten való részvétel
- -együttműködés az iskolában dolgozó segítő szakemberekkel
- -közvetítés szülő-pedagógus, pedagógus-diák, szülő-gyermek között felmerült konfliktus esetén (a szülő és a pedagógus is kérheti, hogy a szociális segítő vegyen részt a megbeszélésen)
Az óvodai és iskolai szociális segítőt a gyermekek és a szülők is megkereshetik személyesen, ha tanácsra van szükségük problémájuk megoldásához!
ISKOLAEGÉSZSÉGÜGYI INFORMÁCIÓK
Iskolaorvos: dr. Pernyei Dalma
- – Elérhetőség: drpernyeidalma@gmail.com
- – Telefonszám: +36-20-509-3610
- – Rendelési idő: hétfő
Védőnő: Pelle Ildikó
- – Elérhetőség:iskolavedono@bartokiskola.hu 2iskola22ker valamint bartok@gmail.com
- – Telefonszám: +36-20-509-3927
- – Rendelési idő: hétfő 8-16, szerda 8-16, páratlan hét kedd 8-16
- – Fogadó idő: szerda 12-14
Tevékenység:
– 3 havonta, az iskolai szüneteket követően (téli-tavaszi-nyári), tisztasági vizsgálat (fejtetvesség szűrése).
– A tanév kezdetén, szeptember hónap folyamán a gyógytestnevelő pedagógussal közösen a gyógytestneveléshez szükséges mozgásszervi vizsgálat minden évfolyamon.
– Jogszabályban előírt szűrővizsgálatok elvégzése a páros évfolyamokon (2., 4., 6., 8. osztály) – A szűrővizsgálat során megmérjük a gyermekek testsúlyát, testmagasságát és vérnyomását. Hallás- és látásélesség vizsgálatot végzünk, valamint belgyógyászati fizikális vizsgálat történik. (Keringés-, légzés-, mozgásszervi- és idegrendszeri vizsgálat.)
– Az életkorhoz kötött, kötelező iskolai kampányoltás lebonyolítása: 6. évfolyamon az MMR (mumpsz, kanyaró, rubeola) és dTap (torokgyík, szamárköhögés, tetanusz) oltás, 7. évfolyamon az Engerix (hepatitis B vírus) és a fiúk és lányok számára egyaránt választható Gardasil-9 (Human Papilloma Vírus-HPV) oltások beadását végezzük.
– Egészségnevelési foglalkozások, előadások (osztályfőnöki óra keretében: személyi higiéne, serdülőkor, egészséges életmód, szenvedélybetegségek, 8. osztályban családtervezés-fogamzásgátlás, illetve igény szerinti témák)
Tájékoztató anyagok: